fbpx

Ezért lettem ingatlan-specialista

Pár évvel ezelőtt (2007-ben) abba a helyzetbe kerültem,

hogy újra kellett indítani az üzletem. Ez egy ingatlaforgalmazási szempontból

jó időszak volt: sok építkezés volt, viszont rengeteg ingatlanközvetítő.

Én ekkor nagyon gondolkoztam, hogy érdemes-e egyáltalán ingatlan követítésben gondolkodni,

de azt tapasztaltam, hogy a marketing gyerekcipőben jár ezen piacon, és úgy döntöttem, belevágok.

 

Tudod miért?

Mert azt láttam, hogy a cégek marketing tevékenységként annyit tettek, hogy hirdették az ingatlanokat. Interneten, szórólapon, újságokban.  A cégüket, a szolgáltatásaikat viszont nem hirdették (és a nagyok kivételével ma sem nagyon teszik).

 

Miért nem hirdetik magukat az ingatlanirodák  ?

pozicionalj_pingvinek_felirattal

Lehet, hogy nem tudják megkülönböztetni magukat ?

- hiszen mindenki ugyanazt csinálja…

 

Leegyszerűsítve: Ingatlanokat szereznek, azokat meghirdetik, bemutatják, eladják.

A legtöbb esetben viszont nincs a szolgáltatásukban igazi hozzáadott érték.

Nem tudják megmondani, hogy miért kellene, hogy a megbízók éppen őket válasszák...

 

Téged miért választanak a Megbízóid? 

 

 

 

Kommentek