Pár évvel ezelőtt (2007-ben) abba a helyzetbe kerültem,
hogy újra kellett indítani az üzletem. Ez egy ingatlaforgalmazási szempontból
jó időszak volt: sok építkezés volt, viszont rengeteg ingatlanközvetítő.
Én ekkor nagyon gondolkoztam, hogy érdemes-e egyáltalán ingatlan követítésben gondolkodni,
de azt tapasztaltam, hogy a marketing gyerekcipőben jár ezen piacon, és úgy döntöttem, belevágok.
Tudod miért?
Mert azt láttam, hogy a cégek marketing tevékenységként annyit tettek, hogy hirdették az ingatlanokat. Interneten, szórólapon, újságokban. A cégüket, a szolgáltatásaikat viszont nem hirdették (és a nagyok kivételével ma sem nagyon teszik).
Miért nem hirdetik magukat az ingatlanirodák ?
Lehet, hogy nem tudják megkülönböztetni magukat ?
- hiszen mindenki ugyanazt csinálja…
Leegyszerűsítve: Ingatlanokat szereznek, azokat meghirdetik, bemutatják, eladják.
A legtöbb esetben viszont nincs a szolgáltatásukban igazi hozzáadott érték.
Nem tudják megmondani, hogy miért kellene, hogy a megbízók éppen őket válasszák...
Téged miért választanak a Megbízóid?
Kommentek